Daha Sıkı Bir Vücut İçin En Etkili 4 Spor Egzersizi

Daha Sıkı Bir Vücut İçin En Etkili 4 Spor Egzersizi

Daha Sıkı Bir Vücut İçin En Etkili 4 Spor Egzersizi

Sıkı bir vücut için sadece zayıf bir bedene sahip olmak yeterli değil. Hedefin daha fit ve daha sıkı bir vücutsa bu spor egzersizleri tam sana göre!

 

Yüzmeyle Sıkılaş

Yüzme, vücuttaki neredeyse bütün kasları harekete geçiren bir spor aktivitesidir. Fazla kilolu olan kişilerin bile suyun kaldırma kuvveti ile zorlanmadan yapabildiği bu aktivite aynı zamanda da eğlencelide. Yüzme esnasında harcayacağın efor kaslarını dik tutacak ve vücudunu sıkılaştıracaktır. Metabolizmayı da hızlandıran bu egzersizi, yemek yedikten en az iki saat sonra yapımayı unutma.

Ağırlık Çalışarak Sıkılaşma

Vücudunun sıkılaşmasını ağırlık çalışarak da sağlayabilirsin. Özellikle kolların sıkılaşması için kullanılan hafif ağırlıklı dumbell aletleri çok işine yarayacaktır. Ağırlık çalışmaya başladığın ilk zamanlarda zorlanma yaşasan da ilerleyen zamanlarda vücudunun sıkılaştığını gördükçe zevk almaya başlayacaksın.

Sıkılaşmak İçin Pilates  Yap

Günde yalnızca 30 dakika yapacağın pilates egzersiziyle vücudunun sıkı bir görünüme kavuşmasına yardımcı olabilirsin. 
Hedefin ulaşmak için seni çok yormayacak bu egzersiz için hayatında yer açmalısın. Aynı zamanda tüm kasları harekete geçiren pilatesle bedenini doğru kullanmayı öğrenerek hiç yorulmadan bu sporu yapabilirsin.
 
Hedefine Doğru Pedal Çevir!

Bisiklet sürmek hem bacak kaslarını hem de kalçanı çalıştıracak mükemmel bir egzersiz türüdür. Vücudun en büyük kas grubu olan bacakları çalıştıran bisiklet sayesinde ince, güçlü ve şekilli basenlerin, bacakların olur. Yani bisiklet sürersem bacaklarım kalınlaşır mı diye korkmana gerek yok. Yağ yakmak için en hızlı yöntemlerden biri olan bisiklet ile fit bir görünüm seni bekliyor..