Vücut Geliştirmeyi Hızlandırma

Vücut Geliştirmeyi Hızlandırma

Vücut Geliştirmeyi Hızlandırma

Bazı kişilerin kas gelişimleri, vücut tiplerinden dolayı beklendiği kadar hızlı gerçekleşmez. Vücut özellikleriyle direkt ilgili olan bu durum, beslenme ya da egzersiz sistemiyle de ilgili olabilir.

Kas gelişimi beklenenden yavaş ya da zor olanlar için birkaç tavsiye...

1. Vücudunuzun tamamını çalıştıran yüksek yoğunluktaki antrenmanlar yerine, yüksek ağırlıklarla ve aralarında uzun dinlenme süreleri olan setlerle çalışmak daha etkili olacaktır.

2. Vücut ağırlığınızı ölçün ve her kg başına günde 3,5 gram protein tüketin.

3. Protein tüketiminizin çok yağlı etlerle olmamasına özen gösterin. Yağsız tavuk, hindi eti ya da balık eti tercih edin.

4. Besin takviyesi kullanmaya karar verdiyseniz mutlaka uzman bir spor eğitmeni ya da beslenme danışmanının kontrolünde kullanın.

5. Etkili antrenmanlar için gerekli karbonhidrat alımını ihmal etmeyin. Antrenmanlarınıza devam ediyorsanız, vücut ağırlığınızın her bir kg'ı başına 2-2,5 gram karbonhidrat tüketin.