Zayıflamak İsterken Kilo Almayın!

Zayıflamak İsterken Kilo Almayın!

Zayıflamak İsterken Kilo Almayın!

Zayıflamak için spor yapmak ne kadar önemliyse, yediklerimize ve içtiklerimize dikkat etmek de bir o kadar önemlidir. Bazen sağlıklı gibi görünen bir yiyecek aslında bizim kilo almamıza neden olabilir. Bunun için ne yediğinizin yanında o besini ne kadar yediğinizi bilmeniz de kilo sorunlarına yol açmaması için önemlidir.

İşte kalorisi düşük gibi görünen ama doğru tüketilmediği takdirde kilo aldıran besinler;

Diyet İçecekler

Diyette en sık tüketilen ve oldukça masum görünen diyet içecekler, içerdikleri yapay tatlandırıcı ile vücuda zarar vererek kilo vermeyi kolaylaştırmak yerine sağlığa zarar verirler.

Diyet Bisküvi

Diyet bisküvi de zayıflamak isteyenlerin tercih ettiği atıştırmalıklardan. Diyet bisküviler fazla yendiğinde kilo vermek isteyenlere kilo aldırıyor.

Peynir

Protein kaynağı olan peyniri zayıflama dönemlerinde sıkça tüketmek faydalıdır. Ancak peynir tüketmek faydalı diye tüm peynir çeşitlerinin olduğu ve yağ bakımından zengin koca bir peynir tabağını yemek kilo almanıza neden olur.

Makarna Sosu

Bir porsiyon makarna sanıldığı gibi kilo aldırmıyor. Ama makarna ile birlikte yenen yağlı ve kremalı makarna sosları makarnanın tam bir kalori bombasına dönüşmesine neden oluyor.

Salata Sosu

Salata da diyet dostu besinler arasında. Salatayı tehlikeli yapan ise içerisinde çok miktarda salata sosu ve yağ ilave etmek. Masum salata böylece kilo aldıran bir hale bürünüyor.

Köfte

Izgara köfte yemek sağlıklı bir seçim olarak düşünülse de içerdiği doymuş yağ oranının yüksekliği ile ızgara hindi veya ızgara tavuk kadar sağlıklı bir protein kaynağı değil. Özellikle porsiyonlara da dikkat edilmediğinde bu durum fazla kalori alımına neden oluyor.

Yağsız Ürünler

Ekstra katkı maddeleri ile tadı güzel hale getirilmeye çalışılan bu tip ürünleri tüketince hem daha fazla kalori alıyor hem de sağlıksız beslenmiş oluyorsunuz.

Kahve Şurupları

Kahve metabolizmayı hızlandırması ve enerji vermesi ile diyette de tercih edilen bir içecek. Sade kahve içince herhangi bir sorun yok ama kahvenizi süt, kahve şurubu ve şeker ile tatlandırdığınızda çok fazla kalori almış oluyorsunuz.

sporcard.com